دفتر برنامه ریزی سیمینه! در حقیقت یه دفتر مدیریت TodoList جامع و کامل‌ه. اگه حوصله وارد کردن اطلاعات در نرم‌افزار ها و اپ‌های todo list رو ندارید. این محصول می‌تونه خیلی براتون مفید و کاربردی باشه.  ۲۰درصد زمانی که صرف برنامه ریزی میکنید، به اندازه ۸۰درصد زمانی که صرف انجام تمام کار می کنید ارزش داره. با صرف روزانه ۸  دقیقه زمان و کامل کردن جداول کاملا علمی “دفتر برنامه ریزی روزانه “میتونید بازده کاری خود را تا ۸۰ در صد بالا ببرید. در ادامه همراه باشید ...
+اگر با برنامه‌ریزی خطی یا همون todoList ها مشکل دارید، می تونید از ترفند نقشه‌های ذهنی استفاده کنید.
+کتاب نقشه‌های ذهنی برای کسب و کار نوشته تونی بوزان و ترجمه شکوه آرونی منبع خوبیه برای شروع کردن.


ویژگی های بخش  برنامه ریزی روزانه :

+اولویت بندی کارها از خیلی مهم تا عادی (ABCD):

در طول یک دوره مشخص زمانی شما را مجبور میکند که روز کاری خود را با مهم ترین کار شروع کنید و تمرکز لازم جهت بهتر انجام شدن آنرا بدست آورید.

(”A ” مهم و اضطراری مانند تامین موجودی چک در آخرین روز – “B”مهم و غیر اضطراری مانند مطالعه – “C”غیر مهم و اضطراری مانند جواب دادن تلفن –”D“غیر مهم وغیراضطراری مانند تماشای تلویزیون )

+مدیریت انجام کارهای مهم و واگذاری کارهای غیر مهم به دیگران در قسمت ”افراد عامل “باعث میشود زمان لازم جهت انجام کارهای مهم را بدست آورید .

+مدیریت کارهای انجام نشده در طول روز و انتقال آن به تاریخ جدید موجب میشود خود را ملزم به انجام اقدامات معوقه کرده و دیگر هیچ کاری را بدون رسیدن به نتیجه رها نکنید .

+ثبت دلیل انجام نشدن کارها در قسمت “ارزیابی” موجب  کاهش اشتباهات  و برنامه ریزی دقیق تر در روزهای آتی خواهد شد .

+مدیریت تماس ها و قرار ملاقاتهای مهم در طول روز شما را نسبت به افراد دیگر متعهد تر خواهد نمود .

+مدیریت دریافت و پرداخت (هزینه های شخصی) از ابتدای روز تا انتهای روزشما را درکنترل هزینه های ماهیانه یاری خواهد نمود .


ویژگی های بخش برنامه ریزی هفتگی:

امکان برنامه ریزی برای هفته آتی با در نظر گرفتن درجه اهمیت

ثبت مشخصات (روز، ساعت، پیش نیاز انجام) اقدامات مهم، در اول هفتهو جابجا کردن در طول روزهای هفته



ویژگی های بخش برنامه ریزی سالیانه:

تدوین اهداف سالیانه بصورت تفکیکی و دسته بندی شده در طول سال پیش رو به مدیریت بهتر زمان شما کمک شایانی خواهد نمود .

مطمئن باشید اگر ۲۱ روز خود را ملزم کنید و روزانه ۸ دقیقه زمان جهت استفاده از این دفتر قرار دهید آنگاه جادوی مدیریت زمان را در زندگی و کار خود خواهید دید.

 

دفتر مدیریت زمان و برنامه ریزی برای چه کسانی مفید است؟

این دفتر ساده و کاربردی طراحی شده است و برای عموم  کسانی است که در زندگی نیاز به مدیریت زمان و برنامه ریزی دارند و می خواهند از هدر رفتن زمان خود جلوگیری کرده و زودتر به اهداف خود برسند.

 

این دفتر از چه بخش ها یی تشکیل شده است؟

۱- ده صفحه ابتدایی  دفتر مربوط به  قسمت آموزشی است که به طور کاربردی و خلاصه اصول اولیه هدف گذاری ومدیریت زمان را آموزش می دهیم .

۲- قسمت هدف گذاری سالیانه که به چهار بخش تقسیم شده است الف مالی و شغلی ب- آموزشی ذهنی ج- خانوادگی د- جسمی تفریحی  که شما میتوانید اهداف خود را به صورت جداگانه تدوین کرده و برای رسیدن به آن تلاش کنید .

۳- بخش  فرمها و جداول کاملا علمی که برای هر هفته بصورت مجزا در نظر گرفته شده است یاری گر شما در مدیریت اقدامات هفتگی در هفته پیش رو خواهد شد .

۴- بخش فرم ها و جداول کاملا علمی که برای هر روز به صورت مجزا در نظر گرفته شده است که میتوانید با برنامه ریزی توسط این فرم ها از استرس ناشی از انجام یا عدم انجام کارهای روزمره رهایی پیدا کنید .

۵- قسمت داستان های مدیریتی و سخنان الهام بخش که در فواصل مشخص بصورت رنگی با کاغذ گلاسه طراحی و در نظر گرفته شده است.

۶- راهنمای استفاده از دفتر برنامه ریزی و مدیریت زمان که بصورت عملی فرمها و جداول پر شده است و براحتی میتوانید با خواندن مطالب این بخش، از این دفتر به سادگی استفاده کنید.


چگونه می‌تونم این دفتر و تهیه کنم؟

بهترین راه خرید این دفتر مراجعه به آدرس صفحه اینترنتی اونه. همچنین می تونید با شماره تماس ۰۲۱.۶۶۹۴۴۱۵۲ برای خرید اقدام نمایید.